Workshops

Wij verzorgen workshops bij scholen, kinderdagverblijven en bedrijven. Op middelbare scholen geven we dansworkshops, maar we kunnen ook sporturen geven zoals Zumba of Powershaker. Deze lessen kunnen we op de school zelf, of in onze eigen locaties aanbieden. Op basisscholen geven we regelmatig een warming-up en organiseren we verschillende dansworkshops. Aan het einde van de dag/ochtend geven de kids/teens dan een kleine voorstelling.

Verder verzorgen we naschoolse cursussen op basisscholen en middelbare scholen. De mogelijkheden zijn zeer divers, van een simpele dansles tot een compleet aangeklede show.

Ook bij bedrijven/instellingen verzorgen we workshops. Tevens kunnen wij uw personeelsfeest laten knallen! We trainen met (enkele) van uw personeelsleden en zorgen dat zij een spetterend optreden neerzetten.

Zoek je een top act voor je bruiloft? Dan kunnen wij met gasten of bruid en bruidegom een gaaf optreden instuderen. Ook jouw vrijgezellenfeest kunnen we opleuken met een gezellige Zumba/Fitnessdance workshop.