Dans uren

Onze danslessen zijn een mix van Hiphop, Streetdance, Showdance, Jazz/Modern en Sports. Zo hebben we een eigen stijl ontwikkeld die voor iedereen toegankelijk is. Voorop staat plezier in de lessen en de leerlingen flink in beweging zetten. We proberen van elke les een feestje te maken. Kinderen vanaf 3,5 a 4 jaar kunnen bij ons terecht. Wij zorgen voor goed opgebouwde lessen, topdocenten en elke nieuwe rage pakken we op. Verder staat een veilige, gezellige en gezonde sfeer bij ons voorop.

We hebben diverse demoteams en selectiegroepen. Deze groepen verzorgen regelmatig optredens en kan je af en toe tegenkomen op ons Youtube kanaal. Onze groepen zijn in het verleden meervoudig Nederlands Kampioen geworden. We doen tijdelijk niet mee met wedstrijden omdat we ons willen richten op andere leuke projecten. Maar wie weet gaan we in de toekomst weer wedstrijden meedraaien.

We hebben diverse leerlingen opgeleid die een toekomst in de dans zien zitten en een dansopleiding doen na hun middelbare school. Zo zijn onze (oud) leerlingen te zien in diverse dansproducties en zijn sommigen aan het werk gegaan als dansdocent.