Wie zijn wij

Opgericht in 2002 en sindsdien een begrip in Harmelen en omstreken.

In Harmelen en Woerden hebben wij onze eigen locaties. Ruime danszalen met airco en sfeervolle lounge voor ouders en leden.

Geen langlopende abonnementen maar per maand opzegbaar.

Kinderen vanaf 3,5 a 4 jaar kunnen bij ons terecht voor dansles.

Wij zorgen voor goed opgebouwde lessen, topdocenten en elke nieuwe rage pakken we op. Verder staat een veilige, gezellige en gezonde sfeer bij ons voorop. Onze danslessen zijn een mix van hiphop, showdance, jazz/modern en sports.We hebben een hecht en gemotiveerd docententeam. Elk dansjaar wordt afgesloten met 5 professionele eindshows.

Voor volwassenen zijn er diverse sporturen zoals Zumba, Powershaker/XCO, Body&Balans en Keep-Fit. Leden kunnen per week beslissen welke dag ze komen sporten. Meer info vind je op de sporturen pagina.

Onze dansschool heeft diverse selectiegroepen en demoteams. Deze groepen treden op door heel het land. We zijn veelvuldig Nederlands Kampioen geworden, maar op het moment hebben we gekozen om geen wedstrijden te draaien maar ons op andere leuke projecten te richten.