Kinderfeestjes

Voor een origineel feestje kan je bij ons terecht. Een feestje duurt ongeveer 1,5 uur. We ontvangen de kids in de lounge, en vervolgens gaan we in de zaal aan de slag om de nieuwste coole moves te leren (we houden rekening met het niveau van kinderen die niet op dansen zitten). Tijdens het feestje worden de kinderen aangekleed met danskleding/attributen.
Hier kunnen leuke foto’s van gemaakt worden door de ouders en/of door de dansdocenten. Het is mogelijk om het feestje bij de dansschool te laten eindigen en de kinderen op te laten halen in de dansschool. Zo kunnen de kinderen aan alle ouders laten zien wat ze geleerd hebben tijdens een slotdans.

In de pauze drinken en eten we gezellig wat in de lounge (bij de prijs inbegrepen).

Kosten voor een kinderfeestje zijn €100,00 euro (t/m 10 kinderen).